Thursday, November 10, 2011

Cik vs Puan


sedar tak sedar da 5 bulan aku bergelar isteri kepada en. khairul rohaizad rosli..insan a.k.a intan payung aku yang aku kenal sejak habis spm.. kalau di imbas2 semula, cam tak cayaje budak yang giler pembuli dulu jadi suami aku yang berkongsi segalanya setelah bergelar sebgi suami dan isteri.. ALhamdulillah...ini sudah tertulis dalam perjalanan hidup ku, bergelar isteri pada usia 26 tahun... thanks abang sebab sentiasa berada di sisi manje...luv u so much!

berbalik pade title aku...agak terasa juga perbezaan antara cik dan puan... skang da ada tanggungjawab besar sebagai isteri. apa2 keputusan mesti berbincang ngan suami. mana nak pegi kene minta izin suami..pendek kata suami perlu diutamakan dulu... 5 bulan perkahwinan alhamdulillah, segalanya berjalan lancar...gaduh, merajuk tetap ada..tapi at last kami tetap bersama.. hanya satu doaku moga Allah s.w.t. memberkati ikatan perkahwinan ini dan di tanamkan rasa kasih sayang antara kami....

buat teman2 blog sekalian...doakan kami...

1 comment: